W marketingu edukacyjnym sztuczna inteligencja (AI) odgrywa kluczową rolę, oferując nieograniczone możliwości.…" />
Strona główna » Marketing w edukacji, cz. 10 – AI w branży? Zdecydowanie „Tak”!

Marketing w edukacji, cz. 10 – AI w branży? Zdecydowanie „Tak”!

przez Pawel
AI, SI, sztuczna inteligencja, marketing, edukacja

W marketingu edukacyjnym sztuczna inteligencja (AI) odgrywa kluczową rolę, oferując nieograniczone możliwości. To nie tylko przyszłość, ale także teraźniejszość, która obiecuje doskonalenie obecnego stanu rzeczy. Kreowanie lepszego środowiska edukacyjnego dla dzieci to nieustanny proces, a wykorzystanie AI staje się fundamentalnym narzędziem.

Moja pasja zawodowa i prywatna pokrywają się tutaj idealnie. Cieszę się, że mogę propagować i rozwijać #storytelling w mojej organizacji, wykorzystując do tego celu AI. To jest to! Jestem przekonana, że możliwości, jakie oferuje ChatGPT, są nieocenione. AI może być wsparciem, dostarczając pomysłów na zajęcia dla dzieci. To szczególnie przydatne narzędzie dla nauczycieli, gdy czas ucieka, a trzeba przygotować urozmaicony program.

Moc możliwości

Możliwości jakie stwarza AI otwierają drzwi do wielu dziedzin. Możemy organizować konkursy online i offline, rozwijać tematykę postów w mediach społecznościowych, tworzyć tematyczne newslettery, a nawet przygotowywać materiały do broszur. ChatGPT jest też przydatny podczas korekty gramatyki i ortografii w materiałach, czy przygotowywania tłumaczeń. W płatnych wersjach może nawet pomagać w analizach danych i tworzeniu grafik. To narzędzie, które nie tylko ułatwia pracę, ale także wspiera innowacyjne podejście, tworząc prawdziwą magię, choć przecież stworzoną dzięki nauce.

Dlaczego?

Innowacje w edukacji to nie tylko wybór narzędzi, to postawa. Marketingowiec w branży, niezależnie od tego, czy to placówka publiczna czy prywatna, powinien aktywnie korzystać z nowoczesnych rozwiązań. Właśnie dzięki nim możemy tworzyć lepsze miejsca pracy, zapewnić korzystniejsze warunki rozwoju dla dzieci i zabezpieczyć ich przyszłość, co ma największą wartość. Warto wybrać perspektywę, która przynosi dobro.

Podsumowując, jako marketerzy, możemy używać tych narzędzi do prezentowania i promowania pozytywnych wartości w naszej pracy. To przez innowacje i zaangażowanie możemy rzeczywiście przyczynić się do tworzenia lepszego jutra dla wszystkich.

Róża Szyperek
Marketing Manager
Norlandia Przedszkola i Żłobki

Przeczytaj poprzednie części cyklu Marketing w edukacji”:

Marketing w edukacji, cz. 9 – Jak zarządzać, budując społeczności?

Marketing w edukacji, cz. 8 – brand communities a SoMe

5/5 - (11 głosów)

Może Ci się spodobać