Strona główna » Marka Claresa – paznokcie klasy biznes – Klaudia Majewska

Marka Claresa – paznokcie klasy biznes – Klaudia Majewska

przez admin

Artykuł sponsorowany

Claresa® to marka oferująca szeroką paletę lakierów hybrydowych i produktów światłoutwardzalnych oraz kolorowe produkty kosmetyczne do twarzy. Do kogo kierowany jest asortyment Claresa®  i czym się wyróżnia?

Marka Claresa stworzona została z myślą o każdej kobiecie, która dba o siebie i chce rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie stylizacji paznokci metodą hybrydową.

Produkty z oferty Claresa®  wyróżnia nie tylko ogromna paleta barw (ponad 350 kolorów) ale przede wszystkim wysoka jakość w atrakcyjnej cenie. Marka stawia na autentyczność produktów oraz dba o to by produkty te były ogólnie dostępne. Chcemy, by konsument kupujący lakiery hybrydowe i kosmetyki kolorowe Claresa®  miał pewność, że korzysta z trwałych, bezpiecznych i dobrych jakościowo produktów tworzonych w Polsce.

Rozwijając portfolio marki o nowe produkty światłoutwardzalne, Claresa®  postanowiła stworzyć również drugą gałąź asortymentu w postaci kosmetyków kolorowych do twarzy. W ofercie można znaleźć pudry, rozświetlacze, róże do policzków oraz korektory i fluidy. W portfolio marki znajdują się też produkty do podkreślania oczu i ust w postaci kredek i linerów, maskar oraz szminek i błyszczyków. Claresa®  Make Up to młoda ale prężnie rozwijająca się grupa produktów, którą można zakupić w sklepie internetowych www.claresa.pl.

Paleta 350 kolorów lakierów hybrydowych stwarza niemal nieograniczone możliwości zdobienia paznokci- ograniczać może jedynie własna wyobraźnia. Jakie jeszcze produkty światłoutwardzalne posiada w swoim portfolio produktowym marka Claresa®?

Poza szeroką paletą kolorów lakierów hybrydowych, Claresa® oferuje różne metody przedłużania i zdobienia paznokci oraz pielęgnacji wałów okołopaznokciowych i skóry dłoni. Sięgając po produkty Claresa®, możesz wybierać spośród żeli do budowania paznokci, topów do zabezpieczania wierzchniej warstwy stylizacji, baz hybrydowych, które przedłużają trwałość manicure albo oferują wiele więcej, np. przedłużają trwałość, pozwalają przedłużyć płytkę, nadają płytce kolor oraz dodatkowo wzmacniają ją dzięki kompleksom pielęgnacyjnym. Warto wspomnieć też o produktach z grupy kosmetyki białej, czyli oliwek i masełek do skórek oraz kremów i peelingów do dłoni.

Badając rynek skupiający się wokół stylizacji paznokci, zauważyliśmy rosnącą świadomość i chęć konsumentów do dbania nie tylko o wygląd paznokci ale również o ich kondycję i ogólnie rozumiane zdrowie. To skłoniło nas do poszerzenia oferty pielęgnacyjnej i już niebawem na stronie www.claresa.pl będzie można zakupić pielęgnacyjne „owoce” pracy zespołu Claresa®.

Widzę, że Claresa® prężnie się rozwija. Jakie są plany krótko i długoterminowe na rozwój marki?

Nie będę oryginalna jeśli powiem „Rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój” 😊. Claresa® jest teraz w trybie intensywnej ekspansji rynkowej, dlatego priorytetem jest utrzymanie tempa rozwoju oraz pozyskiwanie i rozwijanie kontraktów z kontrahentami na terenie całej Europy oraz poza jej granicami. Opierając się na danych z ostatnich lat działalności marki Claresa® można przewidywać, że za 10 lat marka będzie jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetycznych na rynku FMCG.

Faktycznie, dotychczasowy rozwój portfolio produktów oraz wzrost rozpoznawalności marki jest imponujący. Czy jest jakieś osiągnięcie lub nagroda z której marka jest szczególnie dumna?

Claresa® najbardziej ceni sobie zadowolenie konsumentów. Produkty tworzone są zawsze z myślą o ich aktualnych potrzebach, dlatego cieszę się kiedy widzę, jak pozytywny odzew otrzymują produkty Claresa®. Najważniejsze i najbardziej krzepiące są dla nas pozytywne komentarze oraz rekomendacje, które dostrzegamy na przeróżnych forach społecznościowych i szeroko rozumianych Social Mediach. Niezwykle miło jest wiedzieć, że produkty, które tworzymy są przez naszych konsumentów wyczekiwane i odbierane z tak ogromnym entuzjazmem. Taki pozytywny odbiór rynku wiąże się również z odpowiednimi nagrodami. Najnowsza nagroda jaką otrzymała Claresa® to Laur Klienta Odkrycie 2021 za którą jesteśmy bardzo wdzięczni i która motywuje nas by dalej zaskakiwać rynek rozwiązaniami w branży Beauty.

Klaudia Majewska

Specjalista ds. Wdrożeń | Implementation Specialist

 

Rozmawiał

Michał Szymański

Redaktor BIZNES Z KLASĄ

4/5 - (1 głosów)

Może Ci się spodobać