Strona główna » CSR Poland Awards 2025 rozdane. Kto zdobył nagrody?

CSR Poland Awards 2025 rozdane. Kto zdobył nagrody?

przez Pawel
CSR Poland Awards

Liderzy projektów społecznych w firmach po raz trzeci zostali wyróżnieni w Krakowie. Podczas CSR Poland Awards 2025 doceniono przedsiębiorstwa stawiające m.in. na profilaktykę zdrowotną, wolontariat grantowy i wsparcie społeczności dotkniętych przez ubiegłoroczną powódź na południu Polski. W konferencji poświęconej społecznej odpowiedzialności biznesu wzięło udział 280 uczestników. W gronie ekspertów CSR, ESG, HR i PR wystąpiło niemal czterdzieści osób.

Konkurs integrował organizacje, które realizowały projekty z zakresu CSR w minionym roku. Warunkiem przystąpienia było posiadanie siedziby lub oddziału firmy w Polsce. Do konkursu zgłoszono 168 firm. Kategorią, która przyciągnęła największą liczbę uczestników była Community Engagement. Nagrodę zdobyła Hegelmann Transporte sp. z o.o. Firma została uhonorowana za projekt „Punkt Charytatywny Dla Potrzebujących Rodzin”. W kategorii Volunteering doceniono Bank Gospodarstwa Krajowego za ideę „Wolontariat jest super! 100 projektów grantowych na 100-lecie BGK”. W sekcji Employee Wellbeing triumfowała Biedronka – Jeronimo Martins Polska – za zorganizowanie akcji „Razem Zadbajmy o Zdrowie”. W sekcji CSR Leader, wśród osób motywujących otoczenie, uhonorowano Martynę Zastawną z Woshwosh. Specjalne wyróżnienia otrzymały firmy zaangażowane we wsparcie osób z niepełnosprawnościami. Za projekt „Łączą Nas Góry” doceniono Hewlett Packard Enterprise Global Business Center. Fundacja Eco Textil – Od Was dla Was została wyróżniona za pomysł na „Bezpłatną wypożyczalnię sprzętu rehabilitacyjnego”. Jury konkursu przyznało również Nagrodę Specjalną. Modular System Sp. z o.o. wyróżniono za projekt „Modułowa szkoła i przedszkole w Żelaźnie”.

– Konferencja CSR Poland, którą organizowaliśmy już trzeci raz, była dobrą okazją, aby zainspirować się najlepszymi projektami społecznymi, zacząć działać w swojej firmie, a także nawiązać kontakt z ludźmi z branży i działać potem z nimi na zasadzie networkingu. Cieszymy się, że kolejny raz mogliśmy także nagrodzić wspaniałe, bardzo inspirujące projekty społeczne i inicjatywy z zakresu CSR, ESG, wolontariatu pracowniczego czy też te na rzecz lokalnej społeczności. To bardzo pokrzepiające, że polskim markom chce się wciąż robić tyle dobrego dla świata i odpowiadać na realne, aktualne potrzeby – podkreśliła Agnieszka Pleti, prezeska Fundacji Poland Business Run, organizatorka konferencji CSR Poland i konkursu CSR Poland Awards.

Spotkanie w Krakowie było doskonałą okazją do zorganizowania paneli dyskusyjnych. Poruszono tematykę zdrowia psychicznego. Omówiono relacje środowisk biznesu z organizacjami pozarządowymi. Dyskutowano na temat problemów związanych ze zmianami generacyjnymi. Podjęto tematykę komunikowania się oraz dostępności w przestrzeni publicznej.

5/5 - (1 głosów)

Może Ci się spodobać