III EDYCJA MAZOVIA BUSINESS CONGRESS – DOMINIKA NAWROCKA

Czy bać się mediów społecznościowych?

W ciągu ostatnich 13 lat mamy do czynienia z absolutną rewolucją komunikacyjną. Media społecznościowe, takie jak Facebook zmieniły sposób komunikowania się wielu z nas. Nadal do siebie mówimy i potrzebujemy kontaktu, ale dzięki platformom społecznościowym mówimy do siebie częściej i jesteśmy sobie bliżsi. Jak to możliwe?

Świat dzieli się na tych co mają konto na Facebooku i na tych, którzy go nie mają. Których jest więcej? Jeśli weźmiemy pod uwagę te zakątki świata, gdzie dociera internet i obowiązuje demokratyczna komunikacja, to… prawie każdy z nas ma przynajmniej konto na Facebooku. Ma to ogromne znaczenie w kontekście relacji międzyludzkich, a tym samym w marketingu, biznesu, aż w końcu w networkingu.

Media społecznościowe umożliwiają nawiązywanie kontaktów

Dużo prościej jest dzisiaj nawiązać kontakt z dowolną osobą, jeśli jest obecna w social media, a wiemy już, że jest tam dziś prawie każdy. Owszem, nadal skutecznie dzieje się to przez polecenia czy z wykorzystaniem telefonu, ale social media niesamowicie przyspieszyły cały proces. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę imię i nazwisko, i już możemy wysłać bezpośrednią wiadomość do wskazanej osoby. Wszystko dzieje się przez smartfon, tablet czy komputer. Zatem pierwszy krok wykonujemy z dowolnego miejsca na ziemi, a nawet z kanapy.

Media społecznościowe pomagają w utrzymaniu kontaktów

Gdy już nawiązaliśmy relację, aktywne publikowanie informacji na swój i podobne tematy pomagają utrzymać na wysokim poziomie zainteresowanie ważnych dla nas osób. Dotychczas udawało się to tylko wyłącznie podczas spotkań czy wydarzeń. Dzisiaj wzmacniamy to codziennym kontaktem właśnie przez Facebooka, Instagram, Twitter czy Linkedin. Będąc aktywnym użytkownikiem tych mediów społecznościowych nie pozwalam otoczeniu o sobie zapomnieć.

Media społecznościowe umożliwiają kreowanie wizerunku

Należy pamiętać, że Social Media to platformy informatyczne. Innymi słowy to największe na świecie media, które nie produkują swoich treści. Udostępniają jedynie infrastrukturę do wypełniania jej naszą autorskim kontentem. Mamy zatem nieograniczone możliwości tworzenia treści na swój temat. Warto wykorzystać każdą z dostępnych form: tekst, video, zdjęcia, transmisje na żywo, aby opowiedzieć swoją historię, swojej firmy czy produktu.

Media społecznościowe działają całą dobę

Nie da się wyłączyć Facebooka, Instagram czy Linkedin. Mamy do czynienia z mediami, które napędzamy my sami. Możemy być aktywni całą dobę, a jeśli współpracujemy międzynarodowo, wpływać i być w kontakcie w różnych strefach czasowych. Oznacza to, że możemy nawiązywać kontakty, budować i utrzymywać relacje na całym świecie, bez żadnych ograniczeń! Dostrzegam w tym same korzyści, jako człowiek, przedsiębiorca i networker.

Telefony w dłoń i bądźmy w kontakcie!

17022499_10211775345118548_4281676598511029710_n

Dominika Nawrocka – Prezes Agencji Marketingu Internetowego Fat ROI (www.fatroi.com). Przez 10 lat związana z międzynarodowymi i polskimi korporacjami, gdzie kierowała zespołami konsultantów, a także zarządzała projektami komunikacyjnymi dla ponad 50 polskich i światowych marek. Propagatorka edukacji finansowej dla kobiet, dzieci i rodzin. Autorka książki „Kobieta i Pieniądze. 7 kroków edukacji finansowej dla kobiet” www.kobietaipieniadze.pl


Zapraszamy na III edycję Mazovia Business Congress, która odbędzie się odbędzie się 26 maja 2017 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Znakomici prelegenci, spotkania networkingowe – a to wszystko podczas targów GiftShow Poland oraz Sport Weekend.

Szczegółowe informacje na stronie: http://bizneszklasa.pl/2017/04/27/5798/
Strona wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/629072573965810/
Bilety: https://420843-4.evenea.pl/
Nasz kanał YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCRtPhx197hdZKmc9aTZNaGA

Odwiedź nas na Facebooku

Skomentuj

Twój adres e-mail będzie niewidoczny.

*