Aplikacja TapOn – nagrody i promocje na każdej imprezie

TapOn uruchomił usługę pozwalającą prowadzić konkursy i promocje za pośrednictwem telefonów komórkowych wśród uczestników imprez masowych. Jej oficjalny start miał miejsce 13 listopada br. w warszawskim klubie Stodoła, podczas koncertu z okazji X-lecia DIIL – marki odzieżowej, którą stworzyli raperzy Bilon i Wilku. TapOn był technologicznym partnerem DIIL podczas tego wydarzenia.

Usługa pozwalająca prowadzić promocje i konkursy wśród uczestników imprez masowych to kolejna funkcja TapOn – systemu do budowania i prowadzenia programów lojalnościowych. Rozwiązanie działa na terenie ustalonym przez organizatorów, np. wyznaczonym przez ściany sali koncertowej, zarys obiektu sportowego lub specyfikę określonego terenu. Mobilna aplikacja TapOn pozwala komunikować się z uczestnikami wydarzenia od chwili jego rozpoczęcia, a następnie utrzymać nawiązane relacje w przyszłości. Używa m.in. funkcji meldunku na Facebooku, dzięki czemu fani mogą dodatkowo promować imprezę i jej partnerów. Żeby wziąć udział w konkursie, promocji czy badaniu opinii na temat marki lub produktu sponsorującego wydarzenie, wystarczy zainstalować aplikację TapOn na swoim telefonie. Pozwala ona na wysyłanie użytkownikom informacji na komórkę, a także adres e-mail. Nabiera to szczególnego znaczenia przy wydarzeniach wielodniowych i cyklicznych, np. dużych festiwalach czy rozgrywkach sportowych.

Podczas koncertu z okazji X-lecia kultowej marki odzieżowej DIIL został przeprowadzony konkurs z użyciem TapOn. Mogł w nim wziąć udział każdy z uczestników imprezy. Wystarczyło posiadać w telefonie aplikację TapOn lub pobrać ją po wejściu na imprezę i odpowiedzieć na kilka prostych pytań. Dla zwycięzców przygotowano sto koszulek marki DIIL z serii limitowanej oraz rabaty do wykorzystania w sklepach sieci Hempszop.

– Promocje i konkursy w TapOn podczas imprez masowych mogą być dostępne wyłącznie na terenie danej imprezy, który wyznaczają np. zarys budynku czy powierzchnia obiektu sportowego – mówi Michał Filipek pomysłodawca TapOn. – Takie podejście pozwala nagradzać i budować relacje z osobami, które zapłaciły za bilety i są realnie zainteresowane danym rodzajem muzyki lub sportu – dodaje Michał Filipek.

Koncert, podczas którego zadebiutowała nowa funkcja TapOn, odbył się 13 lisopada br. w warszawskim klubie Stodoła. Na scenie wystąpiło wielu uznanych muzyków, m.in.: Bilon, Wilku, Żary, Paluch, Lukasyno, Jongmen, HZD/Hazzidy, JWP/BC, TMS, BRZ, Dixon37, Pono, Kaczy-Proceder, Bas Tajpan, Sokół, Kali, Szwed SWD, DJ Gram, DJ Steez, Junior Stress, Rychu Peja, Ras Luta, Ryfa Ri, Centrum Strona i Cywil.

TapOn – system do tworzenia indywidualnych programów lojalnościowych z wykorzystaniem technologii mobilnych lub tradycyjnych kart lojalnościowych. TapOn pozwala na informowanie o promocjach i nagrodach bezpośrednio na telefon komórkowy lub mail klienta. Firmy korzystające z systemu mogą nagradzać swoich klientów za aktywność zakupową, jak również szereg innych czynności, np. wizytę w sklepie lub lokalu czy polecenie usługi w serwisie społecznościowym. TapOn jest skierowany do średnich i dużych firm, które pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami.

Więcej informacji:
www.biz.tapon.pl – dla firm
www.tapon.pl – dla klientów

DIIL i Hempszop – markę ubrań DIIL i sieć sklepów Hempszop stworzyli Bilon i Wilku, dwaj raperzy z warszawskiego Mokotowa, którzy założyli grupę Hemp Gru. W Hempszopach zlokalizowanych w kilku miastach na terenie Polski i Anglii można znaleźć bluzy, spodnie, damskie i męskie t-shirty oraz swetry, kurtki, czapki i szaliki wykonane z materiałów najlepszej jakości. Ubrania tej marki kojarzone są ze swobodą ubierania, myślenia i życia. Hempszopy oferują ubrania marki DIIL i wielu innych jak RPK, Ciemna Strefa, Dixon37, Firma, N.O.N Koneksja. W sklepach można również nabyć płyty z muzyką Hemp Gru, Palucha, Kaliego, Jaśka MBH czy Dj Steeza.

Więcej informacji:
hempszop.pl
hempgru.pl
diil.tv
hemprecords.pl   

 

Odwiedź nas na Facebooku

Skomentuj

Twój adres e-mail będzie niewidoczny.

*