Prezydenci oraz burmistrzowie polskich i zagranicznych miast w Warszawie.

Jak przyciągnąć do miast kapitał ludzki, inwestorów i biznes? Prezydenci oraz burmistrzowie polskich i zagranicznych metropolii będą o tym rozmawiać podczas I międzynarodowej konferencji „Konkurencyjne Miasta: przyciąganie kapitału ludzkiego, inwestycji i biznesu”, która odbędzie się 15 maja w Warszawie. Swój udział potwierdzili przedstawiciele władz m.in. Warszawy, Poznania i Wrocławia oraz Barcelony i Turynu, a także inwestorzy aktywni na polskim rynku nieruchomości tacy jak: ECE, Ghelamco, Griffin, Skanska, Tacit, Dentons, Strabag, TriGranit, LHI.

Na konferencję organizowaną przez ULI (Urban Land Institute) – jedną z największych międzynarodowych organizacji na świecie, która zrzesza ponad 33 tys. członków z branży nieruchomości, urbanistyki, gospodarki przestrzennej – przyjadą nie tylko prezydenci oraz burmistrzowie polskich i zagranicznych miast, ale również światowej sławy eksperci specjalizujący się w tematyce dotyczącej konkurencyjności i rozwoju metropolii. Spotkanie poprowadzi Profesor Greg Clark, który jest Przewodniczącym Agencji OECD ds. Rozwoju i Forum Strategii Inwestycyjnych oraz członkiem ULI Europe, gdzie pełni funkcję Starszego Doradcy ds. gospodarki przestrzennej i dynamiki miejskich trendów urbanistycznych.

Zagraniczni goście

Jakie są kluczowe elementy konkurencyjnych miast? O planowaniu, urbanistyce i wizji opowie Valentino Castellani, były burmistrz Turynu, a o infrastrukturze i łączności – Brian Field, starszy ekonomista z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Edukacja wyższa, umiejętności i innowacje będą tematem prelekcji Mike’a Emmericha, prezesa New Economy Manchester. Temat identyfikacji wizualnej miast oraz internacjonalizacji poruszy Mateu Hernández Maluquer, prezes Barcelona Global. Z kolei o przywództwie, partnerstwie i organizacji opowie Deborach Mountford z OECD.

urbanland_2

Panel dyskusyjny z udziałem prezydentów polskich miast

Jaka jest specjalizacja i przewaga konkurencyjna poszczególnych miast polskich? W jaki sposób walczą one o uwagę inwestorów, nowych pracowników, studentów, turystów? Jak wypadają na tle świata pod względem infrastruktury, kapitału ludzkiego, jakości życia i wizerunku? Co jest potrzebne, by nasze miasta stały się bardziej konkurencyjne? To tylko niektóre z pytań, które padną podczas panelu dyskusyjnego zorganizowanego z udziałem prezydentów polskich metropolii. – Dotychczas swój udział w konferencji potwierdzili przedstawiciele władz Warszawy, Poznania, Wrocławia, Łodzi i Gdyni, którzy mogą służyć dobrym przykładem dla innych miast – mówi John Bańka, partner w Colliers International i założyciel oddziału ULI (Urban Land Institute) w Polsce.

Wizja a rzeczywistość

Podczas konferencji zaplanowano również panel biznesowy „wizja a rzeczywistość” dotyczący różnych branż mających wpływ na rozwój i konkurencyjność miast. Tematy poruszane podczas panelu będą dotyczyć m.in. budownictwa i branży deweloperskiej, usług finansowych, zasobów ludzkich, informatyki i telekomunikacji, produkcji, sprzedaży detalicznej, transportu i turystyki.

Szczegóły konferencji „Konkurencyjne Miasta”: przyciąganie kapitału ludzkiego, inwestycji i biznesu”

Data: 15 maja 2015

Miejsce: Hotel Intercontinental, Warszawa

Formularz rejestracyjny:

http://europe.uli.org/event/uli-poland-save-date-competitive-cities-conference/

***

Urban Land Institute jest międzynarodową organizacją non-profit o profilu badawczym i edukacyjnym, założoną w 1936 r., w celu promowania odpowiedzialnego wykorzystania przestrzeni i realizacji zrównoważonych inwestycji deweloperskich. Rada ULI w Polsce, aktywnie działająca od dwóch lat, należy do międzynarodowej instytucji zrzeszającej 33 000 członków w prawie 100 państwach. Członkowie ULI to wywodzący się z różnych zawodów specjaliści branży nieruchomości oraz specjaliści odpowiedzialni za ustawodawstwo w sektorze publicznym, którzy razem tworzą wyjątkowe forum dedykowane wymianie poglądów, doświadczeń i najlepszych praktyk związanych z rynkiem nieruchomości poprzez organizowanie licznych konferencji, panelów doradczych i wydawanie publikacji.

poland_mark_logotype_CMYK copy

Odwiedź nas na Facebooku

Skomentuj

Twój adres e-mail będzie niewidoczny.

*